עדכון שממש עכשיו יצא לאחרונה ומגיע לכל המפרסמים לאחר כמה חודשי בטא, הרימרקטינג בלינקדאין עולה מדרגה עם 3 פיצ'רים חדשים ומיוחדים

  1. רימרקטינג לפי צפייה: אפשרות לבצע רימרקטינג לכל מי שצפה בסרטון בדף הלינקדאין לפי אחוזי צפייה עולים של הסרטון: 25%, 50%, 75% ו98%
  2.  לכל מי שפתח או השאיר ליד בליד ג'ן פורם, קרי, טופס הלידים הגנרי של לינקדאין
  3.  רימרקטינג למשתמשים שייצרו אינגייג'מנט (כל תגובה אפשרית) לפוסט

  נראות של הפיצ'ר:

הרימרקטינג מתווסף לאפשרות הסטנדרטית לצבוע את המשתמשים מאתר או כל נכס דיגיטלי שלמפרסם יש גישה אליו.

תינתן ל2 האופציות האפשרות לבצע look a like שזה דרך להגדיל במכפילים את מספר הגולשים לפי אותו סוג רשימת צביעה

כמה טיפים האופיינים לקמפיין רימרקטינג מסוג זה:

  1. כאשר מעלים קמפיין רימרקטינג לא להכניס קהלים נוספים לאותו קמפיין. גם אם הקהל קטן עדיף לתת לו לצבור יוזרים ולהפעיל קמפיינים אחרים מקבילים
  2. לא להשתמש בפיצ'ר הרחבת קהל
  3. לרוץ על auto biding, הפיצ'ר האוטומטי של לינקדאין
  4. לבדוק אחוזי צפייה בווידאו פר המרה (אילו אחוזים בסופו של יום ממירים טוב יותר
  5. לעשות לוק אלייק על בסיס הרימרקטינג
  6. לברר לאחר מכן מהו הקהל של הwebsite demografics

פיצ'ר הרימרקטינג החדש יהיה זמין לכלל המפרסמים בלינקדאין החל מאתמול, ה2 ביוני ועד ה15 ביוני

למדריך המפורט מלינקדאין העולמית המראה את 4 השלבים של יצירת הרימרקטינג צפו כאן