שבוע טוב,

בין אם צפיתם בוובינר שערכנו ביום חמישי האחרון בנוגע לשיווק מבוסס דאטה בזמני משבר ובין אם לא, אני מודה לכם על השתתפותכם והרשמתכם.

הוובינר המלא נמצא פה לצפייה

נקודות עיקריות שעלו מהוובינר:

1. החשיבות של דאטה איכותית מתגלה כחשובה עוד יותר בימי משבר (היא הנפט החדש בכל מקרה אבל בימים כאלו אפילו יותר)
2. מתודולוגיה מול טכנולוגיה – מה שישיג לארגונים את היתרון ברוב המקרים הוא לא הטכנולוגיה שהם בחרו אלא איך הם מממשים אותה
3. דאטה וקריאייטיב – מה המקומות שבהם דאטה וקריאייטיב נפגשים והחשיבות של סנכרון ביניהם
4. תכנון האיסוף של הדאטה – כבסיס לעבודה נכונה ולמיצוי הפוטנציאל של דאטה ומטא דאטה בערוצים דיגיטליים
5. דאטה אנונימי מול דאטה מזוהה – החשיבות של החתירה ליצירת דאטה מזוהה כבסיס לאמינות הדאטה בעולם רב ערוצי

שבוע טוב ולקראת חג עצמאות שמח

לוובינר המלא:

 

אהבת, החכמת? רוצה לשוחח? דבר איתנו