את Ofir Arbel, מנהל הסושיאל והתוכן של Bank Hapoalim בנק הפועלים אני מכיר קרוב לשנתיים,

אופיר צמח לו יפה מאוד מלמטה מסוכנות הדיגיטל "בלינק", השתפשף לא מעט עד שעבר לצד השני של המתרס

מאחר ואופיר אמון על כל כך הרבה ערוצים בבנק הוא נדרש גם להכיר את הדיגיטל ממש לרוחבו.

מסיבה זו ועוד, היה כל כך מעניין ומגוון לשבת איתו לשיחה דווקא במיקוד על פלטפורמה שהיא א. חדשה לבנק ב יוצאת מהקונטקסט הצרכני שהוא הפארטו של הבנק.

על מה דיברנו בפרק סופר אינפורמטיבי:

1. לינקדאין כפלטפורמה המשרתת בנק, ארגונים פיננסיים בכלל ואיך יחד מנהלים בצורה טובה ויעילה את הפלטפורמה ברמה השיווקית והעסקית
2. איך להוציא מהלינקדאין את המיטב
3. מיתוג מעסיק בלינקדאין בהקשר של הבנק
4. מה זה אומר לנהל את כל מערך הסושיאל לארגון קורפורט כמו בנק הפועלים
5. איך נראה המעבר החד ממנהל בסוכנות דיגיטל ולהפוך ללקוח
6. קצת על טיק טוק, טוויטר, טאבולה וכל הג'אז הזה…
7. ואיך לא. מה העמדה של אופיר כלפי מהפכת הAI ומה אנחנו עושים עם זה בהקשר של הבנק

פרק מלא מידע, חובה לכל לקוח שעושה דיגיטל-סושיאל- לינקדאין

לחצו כאן לכל פלטפורמות האודיו האפשריות:

ספוטיפיי:

פודקסט אינדקס:

https://podcastindex.org/podcast/5949051

אמזון:

https://music.amazon.com/podcasts/cd55662b-664e-4fe3-9e1a-86ac9f9b07ee/master-mind-podcast

 

 

רוצים לשאול, לקבל מידע נוסף או להתייעץ- מלאו פרטים ונדבר בקרוב