השבוע היה לנו הכבוד לארח את נירו נוקס, איש אוטומציה ודאטה מרקטינג שהגיע אלינו לביקור חטוף היישר מלונדון הקרה.

נירו הוא איש אוטומציה וותיק ומוכר בבראנז'ה.

נירו המתמחה מזה שנים בזיקוק וולידציה של דאטה ומשם ייצור של אוטומציה של אימייל וקמפיינים מסוג של Out Reach

על מה דיברנו:

1. איך הכול התחיל?

2. למה לפני שנכנסים לתהליך אוטומציה צריך לבצע עבודת שטח מקיפה

3. למה כדאי לפני הכול להתחיל מעבודת רגליים

4.  איך קשור עולם הרוק לאוטומציה

5. איך מייצרים דאטה בצורה נכונה

6.. איך עושים ולידציה על הדאטה בצורה שתשפר את הקמפיין באופן משמעותי

7.  למה אסור שקופירייטר יתערב בתוכן של קמפיין מיילים

8.  מה המתודולוגיה הנכונה 9

9. מקרי מבחן שיעיפו לכם את הסכך

10. ציטוטים שכדאי להכיר

פרק למיטיבי לכת בתחום

 

יוטיוב:

spotify:

 

 

רוצים לשאול, לקבל מידע נוסף או להתייעץ- מלאו פרטים ונדבר בקרוב