המאמר הנוכחי מתבסס על מדריך מקיף לשירותי הפרימיום בלינקדאין למגייסות\ים

נתחיל רגע בנכסים הדיגיטליים:

כידוע הקמה וניהול של דף עסקי לא עולה כסף על ידי לינקדאין.

לעומת זאת דף life הגרסה המשופרת גרסת 2021 של  דפי הHR עולה כסף.

מה מקבלת חברה שקונה דף life:

חלון ראווה קבוע לארגון, מאחר ודף עסקי רגיל לא עוסק אך ורק במיוג מעסיק. בדף ניתן להכניס תכנים קבועים על החברה, וידאו, תמונות ומאמרים

למי מתאים בעיקר? חברות גדולות עם משרות רבות או משרות בעלות שווי שכר גבוה יחסית

דף life  מתחיל מ10,000 דולר וכולל אופציה ל2 חלונות\טאבים ובסכומים גבוהים יותר ניתן לקבל טאב נוסף. כל טאב זה דף קטגוריאלי נפרד

 

דוגמא לדף life:

גו'ב פוסט- משרה ממומנת בלינקדאין:

בעיני, עולם הג'וב פוסטס או הג'וב סלוטס, בהגדרתן עולם המשרות הממומנות הוא עולם מרתק, יחסית פשוט לניהול עם ROI גבוה.

מה כולל העולם הזה וכיצד חברות ומחלקות הHR צריכות להשתלב בו בצורה הטובה ביותר?

לכל חברה, משרה ראשונה היא ללא תשלום ,יותר בשביל הניסיון, אבל עדיין לא מוגבלת באמת בזמן. במכסה מסוימת של מועמדים המשרה נעצרת . תמיד לינקדאין ממליץ על אופציה בתשלום כדי להביא יותר מועמדים

אותה משרה אחת חינמית ומוגבלת עולה גם בטאב jobs בסרגל הכלים וגם בדף העסקי בטאב הקרוי "jobs"

היום לא כולם יודעים אבל לכל חברה שיש תוכנת CRM של HR כמו niloosoft וgreen hr האלגוריתם של לינקדאין מזהה את המשרות שהחברה מפרסמת בלינקדאין וואוטומטית מכניס אותם לטאב הג'ובס הקיים בדף הלינקדאין העסקי של אותה חברה.

מי רואה את המשרות בטאב הג'ובס? רק מי שנכנס פנימה. שזה באופן יחסי מעט אנשים.

משרות בתשלום: PPC

עקרונית משרה בתשלום הריצ' האופטימלי שלה נע בין 500-700 דולר בחודש

לאחר 7 משרות ומעלה  כדאי לסגור עם צוות הטאלנט סולושונס של לינקדאין ולרוץ על 1600 דולר לשנה למשרה פיקס פרייס עם סלוטים מתחלפים

לינקדאין מאפשרת הנחות או על כמות או על התחייבות חוזה ארוך טווח

מה חשוב לומר על הפעילות?

  1. לדעת לנהל את התקציב בצורה חכמה כדי לא להוציא סכומים גבוהים מידי כשהיה ניתן לעבור לסלוטס במחירים פיקס
  2.  יש נציג לינקדאין\מנהל לקוח שתומך בפעילות

מודעות דינאמיות:

יש מודעות דינאמיות שניתן לראות אם נכנסים לפרופיל של כל עובד בחברה, קרי התעניינת בפרופיל שפרסם או שיתף משרה, נכנסת לכל פרופיל של עובדים בחברה שמפרסמת את המודעות הדינאמיות והמודעת דרושים הדינאמית נמצאת מימין לפרופיל

ראו דוגמא:

תמחור:

3,000 דולר עד 150 עובדים

6,000 דולר 150 עובדים ומעלה

פיצ'ר נוסף ואחרון הוא פיצ'ר הinsight:

פיצ'ר מחקרי תכנוני הממוען לחברות גדולות שמאפשר חיפוש ובדיקה בקרב אותה חברה ומול מתחרותיה של כל מיני פרמטרים מבחינת כמות משרות, איכות משרות, גיוסים, סוגי תפקידים ועוד

העלות של Talent Insight  היא באזור 30,000$ בשנה

 

 

דוגמא:

 

Recruitrer וRecruiter light:

נתחיל רגע בהסבר רקע קצר מהו הרקרוטר:

הרקרוטר הוא כלי פרימיום המיועד למגייסות\ים שמטרתו לשמש במנוע חיפוש וCRM לאיתור מועמדים ולשליחת מיילים מולם.

רקרוטר עסקי פותח אותך לכל האפשרויות בלינקדאין:

150 אימיילים בחודש, מודעות, אפשרות לפלח ברקרוטר מועמדים שטוענים שהם לידים חמים, מי שציין שהם פתוחים לעבודה

הדיון העיקרי היום בקרב מגייסות\ים הוא האם להשתמש כארגון ברקרוטר פרו או רקרוטר לייט. 

הרקרוטר פרו הוא כי לארגונים גדולים יחסית ועלותו היא 999 דולר לחודש או בהתחייבות שנתית או 833 דולר לחודש (9,999 דולר שנתי)

עלות חשבון Recruiter Lite היא 100 דולר לחודש במידה ומתחייבים ומשלמים לשנה מראש (ומאד חשוב לזכור – שלא ניתן להפסיק את התוכנית באמצע או להעביר את החשבון לאדם אחר בחברה) או 120 דולר במידה ומחליטים לשלם חודש בחודשו.

 ההבדלים עיקריים בין הרקרוטר לייט לרקרוטר: 

  • כמות InMails –   שלושים מיילים בחודש בלייט אל מול 150 ברקרוטר הרגיל
  • משלוח כמות InMails בבת אחת –בחשבון הרקרוטר לייט ניתן לשלוח אך ורק מייל אחד בו זמנית ובמקצועי\פרו ניתן לשלוח 25 מיילים יחד.
  • פילוח אנשים שסימנו מראש שהם פתוחים להצעות עבודה – אפשרות זאת קיימת אך ורק ברקרוטר פרו
  • Spotlight – אלגוריתם שמציין אילו מועמדים בקשר עם החברה, עם קבוצת השווים של המועמד, עם פוטנציאל גבוה לחזור אליכם וכדומה
  • "נגעת נסעת" – במידה ועובד שעל שמו היה החשבון עוזב את הארגון,, המידע יימחק ולא תיווצר שרשרת שימור הידע.  הרקרוטר פרו מאפשר העברת החשבון מאחר וזה חשבון ארגוני בעוד הרקרוטר לייט לא יאפשר זאת כי הוא פרטני בלבד.

ראו לינק למדריך של לינקדאין העולמית המציג את ההבדלים

https://www.linkedin.com/smart-links/AQHEg_o3eZZK7w/4a96896f-02ce-47e6-a131-7410df3a55db

ההמלצה הגורפת היא לנסות לחודש אחד את הדמו חינם של הרקרוטר לייט (כל עוד לא השתמשת אי פעם במוצר פרימיום,עקרונית אם השתמשת במוצר

פרימיום כבר בשנה החולפת לא תוכל\י להשתמש בדמו חינם) לאחר נסיון החודש תוכל\י לקבל החלטה מושכלת יותר בנוגע לניצול הרקרוטר

אהבתם? החכמתם?

צרו קשר ונשב לקפה

ליצירת קשר ולהרשמה לניוזלטר שלנו לעוד מידע מקצועי, הירשמו כאן