צוות המוצר של לינקדאין יצא ממש ב48 השעות האחרונות בסקירה על כל המוצרים החדשים בעיקר בשיווק ובפרסום לרבעון אחרון של 2022 ומה הולך לצאת בתחילת 2023 וזה לא מעט.

לינקדאין חילקו את המוצרים ל4 נושאים:

1. תוכן אורגני:

  • היפר קישור מתוך התמונה: סוף סוף אופציה לתת היפר קישור מתוך התמונה שבחרנו בפוסט שבדף הפרטי או העסקי שלנו.
  • קרוסלה משולבת: קרוסלה המאפשרת שילוב מעורבב של אימג' סטטי ווידאו
  • לינקדאין לייב: לינקדאין ברבעון 4 יוצאים ב2 פיצ'רים מעניינים מאוד ללינקדאין לייב:

א. עריכת קטעים מתוך שידור שלם ואז יהיה ניתן לשתף ולפרסם כל סרטון קצר בפיד ובמערכת הפרסום

ב. תגובות מהשידור לייב עמו . עד כה התגובות היו בתוך הפוסט אך לא כחלק מהסרטון

היפר לינק וקרוסלה משולבת: 

:

2. פרסום:

הרבה מאוד פיצ'רים חדשים לרבעון 4  כאשר ניכר שההשקעה של לינקדאין בסטארטאפ Oribi מתחילה לגלות טפח כשהרבה פיצ'רים הולכים לקבל מקום בחלק האנליטיקס.

        הפיצ'רים החדשים בחשבון הפרסום בלינקדאין:

  • Document ads: מודעה המאפשרת להתבסס על מסמך או מצגת ולפרסם הישר מהפיד אל דף נחיתה או טופס ליד פורם. נכון שboost post דומה לזה אך ללא היכולת הישירה להנחית לדפי נחיתה.
  • Click to message ad : מודעה בסגנון מייל ממומן המאפשרת לחיצה על המייל והגעה לאינבוקס ישירות מהפיד. מה שלא פחות מעניין זה שסוג מודעה זה אושר בלינקדאין לרוץ לקהל האירופי שרק לאחרונה (במאי) מייל ממומן הוכחד לקהל האירופי כנראה עקב מדיניות פרטיות.
  • Conversation starter ad:ספוט קבוע במייל הממומן של מודעת מייל ממומן שמי שרואה את הבאנר ומקליק יקבל ככל הנראה מסר שיווקי ויחליט אם לצ'אטט
  • Discovery tab: טאב חדש שייפתח לכל משתמש בפיד הלינקדאין: בטאב יהיה מעין מה שהיה פעם הpulse בלינקדאין, מדור חדשות ואקטואליה ובו יהיה גם שטח פרסום חדש מבוסס
  • הקשר. זה אמור לעלות בQ1 של 2023.
  • דפי נחיתה: מי שמכיר את טפסי הליד פורם הגנריים ולאחרונה עדכנתי שביוני הגיעו דפי נחיתה גנריים לארגון שיש לו את כלי הפרימיום הרקרוטר הארגוני, כלומר הקמפיין מתאים בעיקר לשיווק לטובת גיוס, אז ברבעון 4 מאוקטובר 22 הדפי הנחיתה אמורים להיות נגישים לנחלת כל המפרסמים לינקדאין.
  1. אנליטיקס:

א.  Audience insights נכנס ממש החודש ללינקדאין שבעצם המשמעות היא שיש טאב חדש במערכת הפרסום של לינקדאין בשם audience – למעשה כל קהל שנשמר באמצעות:

     רימרקטינג, ריטרגטינג פנימי בלינקדאין, קהל שמור, ניתן ללכת לאינסייט ולראות את  הפילוח הדמוגראפי של הקהל הקיים ולראות את הנתונים הסטטיסטיים הבאים:

  • פילוח לפי תפקיד, פילוח לפי תעשייה, פילוח לפי מיקום ועוד.
  • זו בעצם דרך טובה כל עוד יש נפח כמותי של קהל לעשות פיין טיונינג על הפעילות הפרסומית ולשנות פילוח לאחר שהבנו שהקהל המסויים שגילינו באודאנס אינסייט, הוא זה שנניח מילא פרטי צור קשר וכולי.

ב. AB TESTING: הפיצ'ר המוכר הקיים בפייסבוק המאפשר לעשות 2 קמפיינים שונים ולתת לאלגוריתם להחליט מה עובד טוב יותר נכנס ללינקדאין עד תחילת 2023.

  • Offline conversions: : סוף סוף מגיע הפיצ'ר המבוקש – בעצם פיצ'ר שיאפשר לייצר חיבור יעיל בין ההמרות הדגיטליות לאימות\וריפיקציה שלהם בעולם האמיתי.
  • Full funnel reporting: ניתוח סך המשפך הפרסומי בדשבורד של הלינקדאין אדס. חשוב לציין שכל הפיצ'רים יתקיימו ב2023 בביזנס מנג'ר החדש שהושק זה מכבר ביולי 22
  1. שותפים עסקיים: לינקדאין יצרו שת"פ עם 4 פרטנרים עסקיים נוספים, הבאים לידי ביטוי בפרסום, בדוחות ובאינטגרציה עם כלי הפרימיום בלינקדאין:
  • Adobe
  • MailChimp
  • Demand Base
  • ZAPIER שכבר שנים מתחבר לליד פורמס עכשיו גם ייכנבס לאיוונטס – אירועים בדפים עסקיים.

לסיכום נראה שלינקדאין לא נחים וממשיכים לשפר באופן עקבי את הדרך לייצר תוכן שיווקי ופרסומי ובמקביל חיזוק ושיפור האנליטיקס למפרסמים יכול מאוד לתרום למפרסמים להשקיע יותר כספים בפלטפורמה

קראתם, אהבתם? בא לכם להבין כיצד ניתן לייצר תוצאות עסקיות מעולות לעסק שלכם?

 צרו עמנו קשר: