בהמשך לשינויים המאוד תכופים שעוברים על אתר לינקדאין בכלל ומערכת השיווק והפרסום בפרט עוד 4 שינויים מאוד מהותיים:

1. שינוי עולם המטרות והיעדים בפרסום בלינקדאין:  

לינקדאין יצאה בהודעה למנהלי הקמפיינים שהחל מה 3 ביוני ועד אמצע אוגוסט 19, כל הObjectives\ מטרות הקמפיין כהמרות\ליד פורמס\אינגייג'מנט וכולי יצאו משלב הבטא (הבטא נכנס בפברואר עם הממשק החדש) ויפעלו לפי תמחור המותאם לobjectives.מה המשמעות? כל יעד יימדד ויעבור אופטימיזציה על פי מטרותיו. קמפיין המרות יקבל אופציה לתמחר ביד על בסיס סוג ההמרה שלו: הפניה לאתר,הורדת מאמר או אפליקציה וכולי וגם התמחור של הביד עומד להשתנות בהתאם, קרי לא ביד לפי הקלקה אלא ביד לפי פעולה (הורדת ebook וכדומה).הobjective של brand awarness במקרה זה יתומחר על בסיס פעולות השיתוף, תיוג ולייק.קמפיין טראפיק לפי הקלקות ספציפיות לדף הנחיתה (ברמת הביד).המשמעות מבחינתנו מנהלי הקמפיינים היא בהקמה מחדש של קמפיינים עם הobjectives החדשים והקמת בידים חדשים ספציפיים להם.מעניין כיצד זה ישנה את עלות הקמפיינים ובעיקר את עלות התוצאות בהשוואה למה שנעשה עד כה.מידע נוסף בסרטון של לינקדאין העולמית:

2. לינקדאין יוצאת בטאב ADS של מודעות בדפים העסקיים בלינקדאין:
הטאב יאפשר לקהל הרחב לראות מודעות הקשורות לעולם התוכן של החברה הספציפית ובעיקר את הקמפיינים הספציפיים הקיימים של אותה חברה. כמו כן יתאפשר להקליק על המודעות ולייצר אינגייג'מנט מבלי שזה ישפיע כלל על הקמפיין שרץ בינתיים. נחמד, מעניין ובעיקר מקווה שיאפשר חשיפת מידע חינמי לגורמים רלוונטיים.ייכנס לכולם בהדרגה בשבועות הקרובים .

לינק לכתבה בבלוג של לינקדאין העולמית:

3. בתקופה הקרובה מנהל דף עסקי יוכל להזמין חברים לדף (באופן ידני):

מה שקיים אמנם בפייסבוק כעשור אף פעם לא הגיע ללינקדאין ועם זאת יותר ממקור אחד חשף שבתקופה הקרובה אדמין\מנהל דף עסקי בלינקדאין יוכל להזמין את החברים שלו. דבר שמתמרץ מנהלי דפים לבצע 2 דברים:  א. לייצר פוסטים בעלי תוכן איכותי גבוה ב. להרחיב עוד יותר את מעגל החברים

4. ממש בשבוע הנוכחי החלו שידורי לינקדאין לייב הראשונים. כרגע המשמעות היאה שמשתמש בלינקדאין יוכל לשדר בשידור ישיר מהמחשב או מהסלולארי באמצעות לחיצ על פתור לייב כחלק מאפשרויות פרסום פוסט טכנית זה עוד בבטא סגורה ונפתח למעטים. עד יולי אמור להיפתח כמעט לכולם.