שלושה פיצ'רים חדשים מבוססי קהל במערכת הפרסום של לינקדאין:

1. הInterests שכבר נכנס בממשק החדש. אפשרויות פילוח לפי מילות מפתח לפי קטגוריה. לינקדאין מדווחים שהמידע מתקבל הן מהאלגוריתם של לינקדאין והן מBING, מנוע החיפוש של מיקרוסופט.

2. look a like auidience: לאחר טעינת קהלים או מאקסל ומערכות הCRM. בתקופה האחרונה גם האבספוט וסיילספורס מתחברים ישירות בAPI למערכות הפרסום של לינקדאין. הלוק אלייק עובד גם על טעינת accounts, קרי הזנת שמות או דומיינים של חברות ספציפיות באמצעות אקסל

3. טמפלטים של קהלים: מעל 30 טמפלטים של קהלים עסקיים מסוגים שונים עומדים להיכנס כפיצ'ר בשבועות הקרובים, מה שמזכיר במידה את הsaved audience של פייסבוק.

למידע נוסף בבלוג של לינקדאין קראו כאן