אלמנטור #58414

SUCCESS YOU CAN MEASURE

BY RESULTS

B2B DIGITAL MARKETING EXPERTS


בקרו בבלוג שלנו

קצת עלינו

חברת Z DIGITAL HOUSE הוקמה בתחילת 2011 כחברה המספקת מנעד ומגוון שירותים עתיר ניסיון בעולם השיווק הדיגיטאלי. החברה הוקמה על ידי זיו שיינפלד, בוגר תואר שני במנהל עסקים, MBA מהקריה האקדמית אונו. כיום נחשבת Z DIGITAL HOUSE כמובילת שוק בתחום השיווק והפרסום לעסקים, קרי B2B Digital Marketing.

השירותים שלנו

Marcom – Marketing Communications

אחד הדברים החשובים בתכנית השיווקית שלכם הוא השלב בו היא הופכת מחזון למציאות. בשלב הביצוע בפועל נדרשים אנשים בעלי יכולת הפקה ותפוקות גבוהות, לצד יצירתיות והבנת מעמיקה של השוק, קהל היעד וצרכיו. אנחנו נתכנן עבורכם פעילויות שיווק ממוקדות ומדויקות, בתקציב מוגדר ותוך עמידה במדדים שייקבעו במשותף.

PPC/Performance

PPC הוא הסל בו אתם שמים את הכסף שלכם. האם אתם רוצים להמר עליו, או ללכת עם אנשים שיודעים מה עובד וכיצד לנצל את הכסף כדי להביא לתוצאות ולייצר לכם החזר על ההשקעה? אנחנו מביאים ידע איכותי וניסיון מוכח בפלטפורמות לינקדאין, אאוטבריין, טאבולה, פייסבוק, גוגל ואחרות, במטרה לייצר לכם קמפיינים שעובדים.

Growth Hacking

הדרך הטובה ביותר להביא את העסק לצמיחה היא התנסות בערוצי שיווק שונים. כך תדעו איזה ערוץ הוא היעיל ביותר עבור העסק שלכם, והכל מבלי לחרוג מהתקציב שלכם.

Content Marketing

התירוץ ש״אנשים כבר לא קוראים היום״ לא עובר אצלנו. תוכן טוב מציב את העסק שלכם במקום טוב – במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ובכל מקום ברשת. לכן אנחנו עובדים עם צוות בעל ניסיון של מעל ל-15 שנה ביצירת תוכן מגוון. החל מבלוגים ומאמרים ועד לתכנים ברשתות החברתיות.

Digital Advertising

תקציבי הפרסום של החברות הגדולות נעים יותר ויותר לכיוון המדיה הדיגיטלית, ולא בכדי. זו הפלטפורמה המדידה ביותר, בה אפשר להגיע לקהל המדויק ביותר. לצוות שלנו ניסיון עצום בתחום הפרסום בפרט, ובפרסום במדיה הדיגיטלית בכלל. אנו נייצר אתכם אסטרטגיה פרסומית לפי הפלטפורמה הרלבנטית, הקהלים והמטרות וגם נייצר לכם דאטה שיעזור לכם למדוד את הכל ולדעת איפה אתם עומדים בכל רגע נתון.

Social Media

חושבים שכל אחד יכול לכתוב פוסטים ולהעלות תמונות וסרטונים? אז זהו, שלא. מדיה חברתית היא מדיה של אנשים שפונה לאנשים שכבר ראו כמעט את הכל. לכן אנחנו משקיעים בקמפיינים שמייצרים מעורבות והנעה לפעולה, מספרים את הסיפור שלכם בדרך יצירתית ומגדילים את המודעות החיובית למותג שלכם, על פני המתחרים.

הלקוחות שלנו

ki-logo
button-logo
berlitz-logo
sela-logo
Moodboard-logos-rd1-v1
Harel_Group_Logo
Israel_Railways_Logo
AmdocS
mogogo
yael
vmware
taldor
strauss
sales-force
ono

קודם
הבא
"כל הפעילות התנהלה מול זיו שיינפלד מנהל החברה וצוותו בצורה מקצועית ושירותית מהדרגה הראשונה.
לשמחתנו לאחר פעילות של חצי שנה ללא ספק עמדנו ביעדים הראשונים שהצבנו לעצמנו גם ברמת מספר הלקוחות שגייסנו לעמוד העיסקי וגם ברמת כמות הפניות שרצינו לקבל מעמוד זה.
אני כמנהלת השיווק של החברה עובדת עם לא מעט ספקים ביום יום ואני מוכרחה לציין שאין הרבה ספקים שעובדים בצורה כל כך פרסונאלית ושירותית כמו חברת
Z Digital"
-שירלי רוזנפלד,מנהלת השיווק ברליץ ישראל
"זיו והצוות שלו ב-DIGITAL Z הם מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר. אני מגדיר אותם שותף אסטרטגי ללא ספק. זיו יודע להבין את הצורך ופשוט לרוץ קדימה, אבל יותר מהכל מדובר בצוות מבריק עם ניסיון אדיר בתחום ובעולם הלימודים שידע להשיג את המטרה מהשטח. הם יגיעו, יבקרו, יתשאלו ורק לאחר התווית האסטרטגיה הם יפעלו."
-ישי כץ שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של הקריה האקדמית אונוCEO
"זיו והצוות הם חבר'ה מנוסים עם הבנה אסטרטגית מקיפה לניסיון בינלאומי רב בתחום השיווק והדיגיטל יותר מהכול הם חזקים מאוד בניהול תוכן ויצירת ביקושים עם חיפוש מתמיד כיצד להשתפר. בנוסף כיף ונעים לעבוד איתם, ממליץ בחום רב."
-יריב קדוש, CEO של חגרת MOGOGO-BUFFETCEO
Previous
Next

הצוות שלנו

גיא

מומחה לניהול סושיאל, תוכן ומדיה

אביחי גרין

מומחה לניהול קמפיינים בכל הפלטפורמות כיום: גוגל אדס, פייסבוק, לינקדאין, טאבולה, אואטבריין, טוויטר ועוד.

סיון שיינפלד

מנהלת הסטודיו

מעצבת גרפית ומומחית למיתוג עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום, אין מעצב/ת אחר/ת שהיינו לוקחים איתנו לאי בודד.

זיו שיינפלד

מנכל ובעלים

מנכ"ל ובעלים של חברת Z Digital House בית לשיווק דיגיטלי בדגש על B2B Marketing זיו מייעץ ומרצה לחברות בתחום השיווק בזירות הדיגיטל ומתמחה בניהול מדיה חברתית, פרסום בדיגיטל, וניתוח אסטרטגיות בערוצי תוכן, אינטרנט וסלולארי. בוגר תואר ראשון ושני למנהל עסקים בתחום השיווק והפרסום.

גילי יגיל עזרן

מנהל פרוייקטים

מנהל פרוייקטים אמביזיוצי, רעב ומולטי טאסקר בנשמה. לקראת סיום תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו איזה מזל שהוא משלנו.

כתבות אחרונות מהבלוג שלנו


בקרו בבלוג שלנו

צרו קשר

שלחו לנו פניה כתובה

לחצו כאן לשלוח לנו הודעת מייל ישירה.

[email protected]

התקשרו אלינו

לחצו כאן במטרה לחייג ישירות למשרד, מניידים בלבד.

0549472844

בקרו במשרדים שלנו

אם אתם באזור תל אביב אתם תמיד מוזמנים אלינו לקפה.

נווטו עם WAZE

או השאירו פרטים ונחזור אליכם