רקע:

המאמר הזה נולד בכלל ממאמר קודם שניסה לשפוך אור על שחרור מחסומים\מכשולים הקיימים

בקמפיינים פרסומיים רבים בעולם העסקי בעיקר (בו יש אתגרים מסוגים קצת אחרים מהסקטור הצרכני)

. האבסורד היה שאני עצמי נקבתי בציון האיכות בלינקדאין ככזה הקיים אך לא ניתן לצפות בו

וכתוצאה מזה לא ניתן לעיתים להבין אם המודעה טובה יותר או פחות ונדרש לשנות. דווקא אז פנתה אלי מנהלת מלינקדאין העולמית, חן ווייצמן ותיקנה אותי לגבי הטעות. מאז לא רק שלמדנו בצוות כיצד למצוא את ציון האיכות

אלא הרבה מעבר, למדנו להשתמש בו למיטוב ושיפור הקמפיינים. מסיבה זו ישבתי בסיוע קל של לינקדאין העולמית להגיש לכם מאמר קצר ותמציתי על כיצד תוכלו לשפר את ציון האיכות של קמפיין הפרסום שלכם בלינקדאין

ומכך לשפר משמעותית את התוצאות של לקוחותיכם בלינקדאין בהשוואה לבין הפלטפורמות המתחרות

אבל כיצד מוצאים את ציון האיכות בלינקדאין בכלל

ניתן לראות את ציון האיכות אם מייצאים את נתוני הקמפיין (פרט לוידאו) בקמפיין מנג'ר לאקסל. לאחר הורדת הקובץ ניתן לראות את ציון האיכות עם המספר הספציפי

כיצד לשפר את ציון האיכות של קמפיין הפרסום שלך בלינקדאין?

ציון האיכות של פרסום הלינקדאין שלך הוא הערכה של הסבירות שאדם יקליק על המודעה שלך.

ציון האיכות  מחושב על סמך מספר גורמים:

1. הרלוונטיות של המודעה לתחומי העניין של המשתמש

2. איכות היצירה של המודעה,

3. אסטרטגיית ההצעה שלך, קרי סוג הביד

ציון איכות גבוה יותר פירושו שהמודעה שלך נוטה יותר להיות מוצגת למשתמשים רלוונטיים, ושתשלם פחות עבור כל קליק. לכן, חשוב לוודא שהמודעות שלך הן באיכות הגבוהה ביותר האפשרית.

ציון איכות הקמפיין תלוי התאמת התוכן ובמיקוד של הקמפיין לקהל היעד. למעשה אם מודעות הקמפיין קיבלו ציוםן של בין 1-5 נדרש לבצע אופטימיזציה חדשה לקמפיין.

אילו הדברים הנדרשים להשיג ציון איכות גבוה בקמפיין לינקדאין:

1.לחדד את תוכן המודעה** (שנה עותק, תמונה, קריאה לפעולה, ואפילו קישור) ובצע A/B טסטינג כדי לראות אם CTR משתפר

2. לחדד את המיקוד לקהל יעד אחר שעשוי להפגין ביצועים טובים יותר מהנוכחי** בדרך כלל, קמפיינים עם ציוני איכות גבוהים יותר יצטרכו להציע פחות כדי לזכות במכרז מכיוון שיש יותר תוכן רלוונטי לקהל

3. לייצר יותר וריאציות של מודעות לאופטימיזציה טובה יותר

4.  שילוב נכון עם דף נחיתה או טופס ליד פורם מבחינת הזהות הטקסטואלית והקריאטיבית

**כיצד ציון האיכות של פרסום הלינקדאין קשור למכרזים של מודעות**?

ציון האיכות של פרסום הלינקדאין הוא גורם שנלקח בחשבון בעת ​​קביעת מיקום המודעות שלך במכרז. מודעות עם ציון איכות גבוה יותר נוטים יותר להופיע בראש התוצאות של החיפוש, ולהופיע ליותר אנשים.

**השוואה של ציון האיכות בין לינקדאין לבין גוגל ופייסבוק**

ציון האיכות של פרסום הלינקדאין דומה לציון האיכות של פרסום בגוגל ובפייסבוק.

כל שלוש הפלטפורמות משתמשות במגוון גורמים כדי לחשב את ציון האיכות, כולל הרלוונטיות של המודעה לקהל היעד, איכות היצירה של המודעה, והיחס הקלקה(CTR).

עם זאת, ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין ציוני האיכות של שלוש הפלטפורמות. לדוגמה, ציון האיכות של פרסום הלינקדאין נותן משקל רב יותר לרלוונטיות של המודעה לקהל היעד, בעוד ציונים של פרסום בגוגל ובפייסבוק

נותנים משקל רב יותר ל-CTR. בנוסף, ציון האיכות של פרסום הלינקדאין זמין רק עבור מודעות תוכן ממומנות- סינגל אימג' אדס, בעוד ציונים של פרסום בגוגל ובפייסבוק זמינים עבור כל פורמט מודעה.

בנוסף, מערכת הפרסום של גוגל שנחשבת המקור\ הממציאה של ציון האיכות בפרסום מתייחסת למשפך שלם הכולל את ההתאמה בין איכות הקריאטיב\מודעה, הCTR וההלימה של הפרמטרים הללו לדף הנחיתה.

**סיכום**

ציון האיכות של פרסום הלינקדאין הוא כלי חשוב לשיפור הביצועים של הקמפיינים שלך. על ידי יצירת מודעות רלוונטיות, איכותיות, ומעוררות עניין, אתה יכול לשפר את ציון האיכות שלך ולקבל תוצאות טובות יותר מקמפיינים

שלך וכמובן לנהל אותם בעלות תועלת טובה יותר