לקראת 2019 שמתקרבת בצעדי ענק מספר חידושים משמעותיים מאוד ב2 האפיקים השיווקיים המרכזיים הקיימים ברשת הלינקדאין

  1. חידוש בדפים העסקיים בלינקדאין
  2. חידוש בממשק הפרסום לאחר עוד כמה תוספות איכותיות של פיצ'רים פרסומיים

הדפים העסקיים: 
בלינקדאין מבינים שצריך לנער את האבק מהדפים העסקיים שלא התפתחו מידי בשנה האחרונה עם החידושים הבאים:
1. שיתוף קבצי office (בכל זאת חברה שנרכשה על ידי מיקרוסופט) מהדף החוצה
2. שיתוף פוסטים של עובדי החברה כפוסט מהדף העסקי
3. סימון השטאגים וקבלת מידע ממנו לאדמינים של הדפים. מה שהולך להיות זה ממש כמו התראות גוגל (google alerts) באמצעות האשטגאס
4. אופציות נוספות למי שפותח דף קריירה (ירחיבו בהמשך)
5. אופציה לאדמין של דף עסקי לנהל את הדף במלואו באמצעות האפליקציה

קישור לסרטון רשמי של לינקדאין העולמית שמסכם את עיקר החידושים

 

 

שינויים חדשים בממשק הפרסום בלינקדאין:

ממשק פרסום חדש בלינקדאין מגיע בבטא ועד סוף השנה יוטמע אצל כל המשתמשים.
מעבר לUI שנראה מרשים יותר כמה דגשים חדשים שמתווספים ללא מעט שינויים בשנה האחרונה בממשק הפרסום בלינקדאין שהאחרון ביניהן הוא עדכון פיצ'ר המודעות הדינאמיות שפרסמתי כאן בבלוג

הנה החידושים הקרובים:

1. יהיה Ad Preview ביצירת הקריאטיב וכך נוכל לראות קודם בסימולציה את המודעה שאנו מכינים
2. יהיה פאנל שבכל בנייה של קהל יציג  את כמות הקהל הכולל מספור של הערכות כספיות של בידים והקלקות 
3. יהיו goals של סוגי קמפיינים ממש סטייל פייסבוק


לינקדאין גם מבטיחים ממשק מהיר יותר ופאנל שלם

קישור לסרטון על הממשק החדש:

 

לשאלות נוספות, ייעוץ או סתם כוס קפה במשרד שלנו מלאו פרטים ונשמח לעזור