פרק 6 בפודקאסט MASTER MIND עלה לאוויר ואיזה כיף לארח חבר וקולגה, ישראל בלכמן, מנכ"ל TLM Marketing שדיבר איתנו על בניית תוכניות עבודה אסטרטגיות שיווקיות ל2023 בעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ובפרט לB2B מרקטינג.

ישראל דיבר למעשה על תכנון אסטרטגיה של דימנד ג'נריישן שאינה דווקא מתייחסת בראשונה לפלטפורמות הספציפיות, אלא בראש ובראשונה מכוונת  לצורך ונקודות הכאב ללקוח ולאחר מכן לשיקולי התקציב ולתעדופים הקלנדריים ומשם מתחילים להכניס את כלי המשחק.

דיברנו רבות על איך משלבים מספר שחקנים בתוך אסטרטגיה מתוכננת בקפידה ולהגדיר מה דרוש כדי לשרטט את התוכנית האידיאלית כגון קריאטיב, בניית קהלים, טכנולוגיות שצריך להטמיע ועוד.
פרק אסטרטגי במיוחד שיסייע להרבה מאוד אנשים בתחום השיווק הדיגיטלי להדק את התוכנית השנתית מעתה והלאה.

מוזמנים להאזין כאן בספוטיפיי ובכל יתר פלטפורמות הסטרימינג אודיו:

 

בספוטיפיי:

באמזון ובplayer fm

https://podcastindex.org/podcast/5949051

http://bit.ly/3IsEjoX

להרשמה לקבלת עדכון על פרק ועל כל מה שחדש בתחום: