אחד האתגרים המעניינים והמורכבים ששיחרו לפתחנו בZ Digita House בשנים האחרונות הוא המקרה מבחן המוצג במאמר זה.

אחד מלקוחות הדגל שלנו, הקריה האקדמית אונו, פתחו ממש החודש את תואר ה M.B.A מנהלים שלהם, שנחשב בכל אוניברסיטה או מכללה כתואר יוקרתי במיוחד המיועד בעיקר למנהלים בכירים. מאחר וקהל היעד של מנכ"לים, סמנכ"לים וכל קהל פרימיום מהסוג הנ"ל הוא קהל קשה לפיצוח ולדיוק, כחלק מהאסטרטגיה החליטו בתחילה שלא יהיה קמפיין לידים קונבנציונאלי אלא באמצעות נטוורקינג איכותי וחבר מביא חבר. בדיוק  מסיבה זו צמח הרעיון להכין קמפיין לינקדאין בפיצ'ר ה"מייל הממומן" או בשמו הטבעי "sponsored inmail", מעין קמפיין שהוא יצור היברידי בין ניוזלטר לרשת חברתית.

לsponsored inmail יש כמה יתרונות שמייחדים אותו והופכים את הכלי ליעיל במיוחד:

  1. הוא אישי. מדובר בדיוור 1 על 1
  2. הוא נשלח מפרופיל אישי של בן אדם, לא מותג. הרבה יותר אנושי
  3. כדי להשתמש במייל בחוכמה צריך למען אותו למטרה ספציפית: יידוע על מוצר חדש, כנס, מחקר מיוחד להורדה או הזמנה ייחודית ואישית
  4. הוא זול משמעותית מהפיצ'רים האחרים של לינקדאין
  5. הוא לא יישלח לאותו בן אדם פעמיים ואף לא יישלח לאדם שאינו נמצא אחת לשבוע בלינקדאין

הכיוון הטקטי שנקטנו יחד עם סמנכ"ל השיווק של הקריה האקדמית אונו הוא לייצר מייל רשמי מפורט (אך עדיין לא ארוך מידי) שיוצא מראש חוג או דמות בכירה באונו ונשלח לקהל מאוד ממוקד של מנהלים בכירים במשק. במקרה הנ"ל בחרנו ב2 דמויות רשמיות מתאימות:

  1. דיקאן החוג לתואר שני במנהל עסקים
  2. פרופסור ירון זליכה, מרצה חשוב בתואר ודמות מוכרת ומכובדת מאוד

הטון שהשתמשנו בטקסט היה טון אישי מאוד כיאה לדיוור 1 על 1. במקביל הכנו כמובן דף נחיתה ייעודי לתואר והתחלנו לפלח באופן מדוקדק קהלים מתאימים.  באמצעות היכולת של לינקדאין לפלח קהל איכותי, ייצרנו רשימות רימרקטינג ייחודיות ליתר הפלטפורמיות הפרסומיות ותמכנו במהלך כולל ומשלים של יתר הערוצים הפרסומיים כדי להגדיל את רשימות הלידים.

מסיבה של חיסיון לקוח לא ניכנס למספרים מדוייקים של כמות לידים ועלוית לליד, רק נאמר שהקמפיין מראש קיבל תקציב זול מאוד יחסית ליעדי תואר כה יוקרתי ומכובד וסייע בצורה מהותית לאכלס את תוכנית המנהלים ולהשיק לראשונה את התואר היוקרתי

 

אני באופן אישי יכול להעיד שההתנסות שלנו בעולם האקדמיה (בייחוד לM.B.A) ובעולמות פילוח קהלי הפרימיום יחד עם מערכות אוטומציה מתקדמות המסייעות לנו לייצר בקרה וניהול יעיל יותר של הקמפיינים הפכו את הכלי הפרסומי של הsponsored inmail ליעיל במיוחד

 

רוצים לשמוע עוד על אפיקים פרסומיים ושיווקיים איכותיים בדיגיטל?

 

מלאו פרטים ונשמח לשוחח ולסייע